Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím portálu umístěného na webovém rozhraní online.dvld.czWebové rozhraní provozuje společnost:
Divadlo v Lidovém domě z.s.
Sídlo: Vsetín, Mostecká č.p. 326
IČO: 26583283
Zapsaná v OR vedeném: u Krajského soudu v Ostravě pod spisovou značkou L 11327
Nejsme plátci DPH.
Telefonní číslo:
Kontaktní e-mail: Info@dvld.cz
Dále jen „poskytovatel“
1.
Úvodní ustanovení
1.1. Definice:- produkt je poskytovatelem nabízené zboží, služby, vstupenky, poukazy nebo vouchery na webovém rozhraní,
- vstupenka je listina (popřípadě elektronická verze této listiny) sloužící jako vstupenka na akci, která obsahuje podstatné informace o dané akci;
- poukaz je listina (popřípadě elektronická verze této listiny) sloužící jako peněžní poukázka na poskytnutí plnění, obsahující podstatné informace o finanční hodnotě poukazu, informace o poskytovateli, dobu platnosti poukazu, unikátní číselný kód a způsob, jakým lze poukaz uplatnit;
- voucher je listina (popřípadě elektronická verze této listiny) sloužící jako poukázka na poskytnutí plnění, obsahující podstatné informace o plnění poskytovatele, zejména popis objednané služby nebo zakoupeného zboží, informace o poskytovateli, dobu platnosti poukazu, unikátní číselný kód a způsob, jakým lze poukaz uplatnit;
- akce je koncert, divadelní představení či jiná kulturní akce, která je pořádána, spolupořádána nebo produkčně zajišťována poskytovatelem nebo jeho částí a na kterou je vstup za úplatu a dle pravidel uvedených níže v těchto obchodních podmínkách,
- zboží je vstupenka, poukázka, voucher a merch,
- webovým rozhraním se rozumí webové rozhraní naší společnosti umístěné na internetových stránkách www.dvld.cz, na kterém poskytovatel nabízí produkty.
- kupní cena (nebo jenom cena) je cena zboží, vstupenky, poukazu nebo voucheru, která je uvedena vždy u daného produktu na webovém rozhraní;
- občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
- obchodní podmínky jsou tyto Všeobecné obchodní podmínky;
- kupní smlouvou nebo jen smlouvou se rozumí smlouva uzavřená mezi Vámi a poskytovatelem, na kterou se vztahují tyto obchodní podmínky, pokud není níže stanoveno jinak.
1.2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.4. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
1.5. Kupující souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami obsahujícími též práva z vadného plnění zaškrtnutím příslušného políčka při objednání zboží na webové stránce. Obchodní podmínky lze stáhnout v tisknutelné formě na webovém rozhraní jsou dostupné k nahlédnutí v provozovně poskytovatele.
2.
Prohlášení o ochraně osobních údajů a dat
2.1. Osobní údaje jsou poskytovatelem zabezpečeny dle moderních standardů, které zajišťují maximální možnou ochranu zpracovávání údajů před neoprávněným přístupem nebo přenosem, před jejich ztrátou nebo zničením, jakož i před možným zneužitím.
2.2. Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s platnými zákony, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 dále GDPR.
2.3. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi poskytovatele po úspěšném splnění smlouvy, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků poskytovatel nepředává žádné další osobě ani subjektu. Výjimku mohou představovat externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány v elektronické formě a jsou přístupné pouze poskytovateli.
3.
Podmínky použití produktu
3.1. Produkt je zaslán zákazníkovi po uskutečnění objednávky na webovém rozhraní nebo připravenou k osobnímu odběru dle volby zákazníka při realizaci objednávky. Na produkt se vztahuje záruka v délce 24 měsíců a produkt je možné po dohodě s poskytovatelem vyměnit za jiný, není-li dále v těchto podmínkách stanoveno jinak.
3.2. Vstupenky po zakoupení zákazníkem není možné vracet ani měnit, ale může je uplatnit jiná osoba, než která vstupenky zakoupila.
3.3. Poukazy po zakoupení zákazníkem není možné vracet ani měnit, ale může je uplatnit jiná osoba, než která poukazy zakoupila.
3.4. Vouchery po zakoupení zákazníkem není možné vracet ani měnit, ale může je uplatnit jiná osoba, než která vouchery zakoupila.
3.5. Upřesňující podmínky užití produktů mohou být dále uvedeny u jednotlivých produktů v elektronické nebo listinné podobě a zákazník se zavazuje zakoupením produktu k jejich dodržení.
3.6. Produkty mohou být doručovány osobně, poštou a elektronicky.
3.7. Některé produkty mají platnost, která je uvedena na jejich nosičích (listinách). Po vypršení této platnosti produktů ztrácí zákazník nárok na poskytnutí služby, k níž se produkt vztahoval, bez nároku na vrácení vynaložených finančních prostředků. Závazek poskytovatele po uplynutí doby platnosti vstupenky nebo voucheru zaniká. Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu, odcizení, poškození, nebo zničení produktu.
4.
Podmínky vstupenek nebo voucherů
4.1. Vstupenky na akce můžete zakoupit online na e-listky.dvld.cz., osobně (offline) v Turistickém a informačním centru, na adrese Dolní náměstí č. 1356, 755 01 Vsetín nebo v případě volné kapacity též na místě konání akce před konáním této akce.
4.2. Pravidla pro slevy jsou uvedena v rámci informací o dané akci na webu www.dvld.cz.
4.3. Online prodej vstupenek končí v den konání akce 2 hodiny před začátkem akce.
4.4. On-line prodej – nákupní proces, kontrola vstupenek
Ve formuláři na webu e-listky.dvld.cz zadá kupující požadovaný počet vstupenek nebo si vybere konkrétní místa.
Kupující vyplní své jméno a emailovou adresu, která je nutná pro zaslání vstupenek. V případě, že je adresa zadána chybně nebo se vyskytnou technické problémy na straně kupujícího, poskytovatel neručí za nedoručení těchto emailů.
Po kliknutí na tlačítko „Zaplatit“ bude kupující přesměrován na platební bránu, kde může celkovou částku uhradit platební kartou (VISA, Mastercard).
Po uhrazení bude kupujícímu zobrazena možnost zobrazení a tisku vstupenek. Pokud kupující tisk neprovede ihned, je mu odkaz na tisk zaslán také na emailovou adresu. K usnadnění kontroly poskytovatel nedoporučuje formát vstupenky za účelem tisku zmenšovat.
Vstupenka je vybavená unikátním čárovým nebo QR kódem, který bude po předložení v místě konání akce zkontrolován čtecím zařízením a na základě toho bude umožněn vstup na akci.
Vstupenku, na jejímž základě byl kupujícímu umožněn vstup na akci, ke které se vztahuje, nelze dále použít (na tutéž nebo jakoukoli jinou akci)., tzn. že vstup na konkrétní akci bude povolen pouze na základě vstupenky, která bude předložena a zkontrolována čtecím zařízením poskytovatele jako první. Při jakémkoliv dalším předložení téže vstupenky nebo její kopie nebude k takto předložené vstupence nebo její kopii přihlíženo a nebude povolen vstup na tuto či jinou akci, a to bez ohledu na to, zda ji předloží kupující či jiná osoba, která vstupenkou disponuje. Poskytovatel neodpovídá za obtíže způsobené neoprávněným zkopírováním originální vstupenky.
V případě neuhrazení kupní ceny vstupenky platební kartou je nákup neplatný.
V případě technických problémů může kupující kontaktovat poskytovatele prostřednictvím emailu: info@dvld.cz.
4.5. Offline prodej – vstupenky, kontrola vstupenek
U osobního (offline) prodeje obdrží kupující po zaplacení kupní ceny vstupenku na konkrétní akci v listinné podobě.
Kupující při vstupu na akci předloží vstupenku osobě pověřené poskytovatelem. Vstupenka bude touto pověřenou osobou zkontrolována a na základě toho bude kupujícímu nebo tomu, kdo vstupenku předloží, umožněn vstup.
Padělání vstupenek je nepřípustné a trestá se podle zákona.
4.6. Storno vstupenek, zrušení akce, nepříznivé počasí u venkovních akcí
Vstupenky není možné po zaplacení stornovat nebo vrátit. Vstupenky může uplatnit i jiná osoba, než která je zakoupila (dle pravidel pro kontrolu vstupenek výše).
Pokud je akce, ke které se vztahuje vstupenka, zrušena do 60 minut po jejího začátku, vzniká kupujícímu nebo tomu, kdo vstupenkou disponuje, nárok na vrácení vstupného.
O termínu a způsobu vracení vstupného informuje poskytovatel nejpozději do tří dnů od konání akce, která byla zrušena podle předchozí věty na webu www.dvld.cz a prostřednictvím kontaktních e-mailů, zadaných při nákupu vstupenek.
Pokud je představení zrušeno po více než 60 minutách (čistého času), nárok na vrácení kupní ceny vstupenky nevzniká.
Pokud bude místem konání akce, ke které se vstupenka vztahuje, venkovní prostor, taková akce se koná za každého počasí, pokud není dále v těchto obchodních podmínkách stanoveno jinak.
Poskytovatel si však vyhrazuje právo takovou akci zrušit z důvodu nepříznivého počasí, které by omezovalo řádné a kvalitní konání akce.
Akce, jejímž místem konání je venkovní prostor, může být z důvodu okolností nezávislých na vůli
poskytovatele (zejména z důvodu nepříznivého počasí) přerušena (i opakovaně) a poté pokračovat. Poskytovatel doporučuje odpovídající oblečení pro případ nepříznivého počasí. Během představení není možné používat deštníky, kvůli omezování viditelnosti. Doporučujeme přinést si nepromokavou bundu či pláštěnku.
Pořadatel si vyhrazuje právo přesunout venkovní akci do vnitřních prostor.
4.7. Bezpečnost
Návštěvník musí respektovat pokyny pořadatelů a pořádkové služby, která je poskytovatelem určena na k přítomnosti v místě konání akce.
Do místa konání akce není dovoleno vnášet jakékoliv vlastní potraviny a nápoje (výjimku tvoří malé děti a osoby se speciálními požadavky), pet lahve, skleněné lahve, plechovky. Dále pak zbraně, nože, nůžky a další předměty, které by mohly být pořadatelem označeny za nebezpečné.
Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené na věcech, ani za újmu na zdraví.
Osobám mladším 18 let je zakázána konzumace alkoholu. Osoby, které svým chováním ohrožují ostatní účastníky akce, budou z akce vyvedeny bez nároku na vrácení vstupného.
V době konání akce je zákaz vstupu na místo konání akce se psy, kde se akce koná. Výjimkou je pouze asistenční pes – ZTP, ZTP/P.
4.8. Focení a natáčení na akci
Poskytovatel si vyhrazuje právo fotografického, filmového, video a televizního záznamu akce, ostatních účastníků akce, jakýchkoli projevů jak účinkujících, tak ostatních účastníků akce v průběhu samotné akce.
5.
Internetová objednávka
5.1. Po vytvoření (odeslání) objednávky kupující obdrží automatickou odpověď prostřednictvím elektronické pošty, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu další komunikace a přesné specifikaci objednaného produktu včetně kupní ceny produktu/ů.
5.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o produktu, a to včetně uvedení ceny kupní ceny za produkt. Ceny produktů jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny produktů zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
5.3. Webové rozhraní obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním produktu. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním produktu uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
5.4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
5.5. Veškerá prezentace produktů umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto produktu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
5.6. Před potvrzením objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do košíku vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
6.
Platba za produkt
6.1. Kupní cena je specifikována u nabídky konkrétního produktu. Kupující si v rámci objednávky zvolí způsob, kterým bude platba provedena.
6.2. Platba se provádí:
• V hotovosti v provozovně poskytovatele
• On-line; v rámci provádění objednávky zadá kupující platební údaje do platební brány, která se zobrazí na konci platebního procesu.
Konkrétní online platební metody: - Platba kartou (https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou) - Bankovní převod (https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody) Online platba je realizována přes platební bránu ComGate https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
6.3. U kombinovaného nákupu, kdy kupující objednává jak vstupenky, vouchery nebo poukazy a zároveň zboží není možné provést platbu jinou metodou než platební kartou.
6.4. Při použití online platby bude produkt doručen elektronicky na e-mail kupujícího, nebo bude předán přepravní společnosti k doručení.
6.5. V případě, že nebude kupujícímu doručen produkt, kontaktuje poskytovatele na e-mailu info@dvld.cz za účelem sjednání nápravy.
6.6. Poskytovatel nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
6.7. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí produktu. Převzetí produktu je nutné provést do 30 dnů od provedení objednávky. Pokud tak kupu bude objednávka automaticky stornována.
6.8. Poskytovatel je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
6.9. Případné slevy a zvýhodněné kupní ceny produktů (označeny např. slovem „akce“) nelze vzájemně kombinovat, pokud není vysloveně udáno jinak.
6.10. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad. Daňový doklad vystaví poskytovatel kupujícímu po uhrazení ceny produktu a předá nebo zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího (v závislosti způsobu koupě viz výše).
7.
Přeprava a dodání zboží
7.1. Objednané produkty se doručují:
• elektronickou formou na e-mailovou adresu kupujícího se automaticky ZDARMA (týká se vstupenek, voucherů a poukazů),
• prostřednictvím služeb pošty na adresu kupujícího za jednorázový poplatek 95,- Kč (týká se zboží),
• v provozovně poskytovatele.
U kombinovaného nákupu, kdy kupující objednává jak vstupenky, vouchery nebo poukazy a zároveň zboží, jsou vstupenky, vouchery a poukazy zasílány elektronicky a zboží je zasíláno prostřednictvím pošty nebo na osobní odběr.
7.2. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
7.3. Je-li poskytovatel podle kupní smlouvy povinen dodat produkt na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání na tomto místě a v souladu se zvoleným způsobem doručení.
7.4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno produkt doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním produktu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
7.5. Při převzetí produktu od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů produktu a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání poškozeného produktu uvnitř zásilky je kupující povinen ihned kontaktovat poskytovatele pro zahájení reklamace u přepravce.
8.
Odstoupení od kupní smlouvy
8.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, pokud byl produkt upraven podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i produktu, který byl po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
8.2. Kupující bere na vědomí, že u produktu typu vstupenky, poukazu a voucheru nelze odstoupit od kupní smlouvy z důvodu možného zneužití v oběhu.
8.3. Nejedná-li se o případy podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několika produktů nebo dodání několika částí tohoto produktu, běží tato lhůta ode dne převzetí posledního z produktů objednaných jednou objednávkou (na základě jedné kupní smlouvy). Odstoupení od kupní smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu sídla poskytovatele či na adresu elektronické pošty poskytovatele.
8.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 8.3 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Produkt musí být poskytovateli vrácen do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží poskytovateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
8.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 8.4 obchodních podmínek vrátí poskytovatel peněžní prostředky odpovídající kupní ceně přijaté od kupujícího do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od kupujícího přijal. Poskytovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení produktu kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, poskytovatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující produkt vrátí nebo prokáže, že produkt poskytovateli odeslal.
8.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na produktu je poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
8.7. Do doby převzetí produktu kupujícím je poskytovatel oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí poskytovatel kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Při porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
9.
Práva z vadného plnění
9.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
9.2. Poskytovatel odpovídá kupujícímu, že produkt při převzetí nemá vady. Zejména poskytovatel odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující produkt převzal:
- má produkt vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které poskytovatel popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu a na základě reklamy jimi prováděné se produkt hodí k účelu, který pro jeho použití poskytovatel uvádí nebo ke kterému se produkt tohoto druhu obvykle používá, produkt odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je produkt v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti produktu vyhovuje požadavkům právních předpisů.
9.3. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u poskytovatele na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného produktu, případně i v místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy poskytovatel obdržel od kupujícího reklamovaný produkt.
10.
Další práva a povinnosti smluvních stran
10.1. Kupující nabývá vlastnictví k produktu okamžikem zaplacením celé kupní ceny.
10.2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické adresy lukas.karlicky@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle poskytovatel prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
10.3. Poskytovatel je oprávněn k prodeji na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
10.4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
11.
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
11.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem poskytovatele na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení poskytovatelem na elektronickou adresu kupujícího.
11.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky poskytovatele z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
12.
Závěrečná ustanovení
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje poskytovatele: adresa pro doručování lukas.karlicky@seznam.cz
12.6. Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy týkající se poskytování našich služeb, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.